Tofino aankomst - Reisverslag uit Victoria, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu Tofino aankomst - Reisverslag uit Victoria, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu

Tofino aankomst

Blijf op de hoogte en volg Aleid

08 Juli 2013 | Canada, Victoria

Even snel, de free wifi is beperkt per dag, een half uurtje. Vanmorgen redelijk vroeg vertrokken uit Victoria. Halverwege belde Simon. Iets later hebben we bij (natuurlijk) Maccie even het verslag van gisteren geplaatst. En wat foto's. Daar hebben we ook gefacetimed met Simon en met Matthijs! Simon was thuis met Marije, die nu zonder stokken loopt. Zomer en dus buiten eten, gezellig. Dan ook even op het feest bij Maarten, waar we Lauren rond zagen lopen. Ook Saskia in een flits gezien, alles goed daar. Fijn, fijn, Rutger is de volgende aan de beurt!!! Nu verder.... We rijden over de Highway 1 north, dat is niet zo bijzonder, want er zijn niet zoveel highways op Vancouver Island. Na mooie zeebaai gezichten en wineries, gaan we in Nanaimo nog even boodschappen doen en daarna landinwaarts. We zien bergen met sneeuw en bij Cameron Lake voor het eerst mensen zwemmen. Helaas ook onderweg al 2x een dode wasbeer. Prachtig watervalletje, en dan Kennedy Lake. hier vlak bij is het visitor center van het national park, De Pacific Rim. Alvast een kaart gekocht voor alle Canadese parken.