Tofino 2de dag - Reisverslag uit Victoria, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu Tofino 2de dag - Reisverslag uit Victoria, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu

Tofino 2de dag

Door: Aleid

Blijf op de hoogte en volg Aleid

08 Juli 2013 | Canada, Victoria

Mooie dag geweest. We hebben fantastisch geslapen. Daarna Tofino in, rondgekeken en besloten om morgen met een Zodiac (boot) de Pacific Ocean op te gaan op zoek naar walvissen. Later zijn we in het National Park The Pacific Rim een paar trails gaan lopen. Hier zijn nog wat stukken regenwouden die prachtig zijn. Hopelijk alles goed in NL! Het lukt soms niet om verslagjes te plaatsen, maar zogauw we op een plek zijn, zonder de hete adem van de receptionist, proberen we ook weer wat foto's te plaatsen.

• 08 Juli 2013 - 07:37

Gerrit:

Denk eraan. Vakantie. Dat verslag komt wel.
    Genieten.
    Pas op voor Greenpeace.
    X Gerrit en Rieja

• 08 Juli 2013 - 08:09

Matthijs Hokke:

Succes met de walvisjacht alvast!

• 08 Juli 2013 - 11:39

Leo En Nienke:

Hallo beiden,
    Geeft niets kleine stukjes tekst, we genieten hier ook van. Als jullie dat ook maar doen.
    En ja, de hete adem van de receptionist in je nek is ook niet prettig.
    Verder sluiten wij ons aan bij Gerrit en Matthijs, veel plezier en succes met het walvis spotten.
    Bij ons gaat het goed, mooi weer en op dit moment zijn ze bezig de keuken te plaatsen.
    Volgens mij gaat het er prachtig uit zien.

Dikke kussen uit Huppel van ons.