Lake Agnes Tea House - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu Lake Agnes Tea House - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Aleid - WaarBenJij.nu

Lake Agnes Tea House

Door: Aleid

Blijf op de hoogte en volg Aleid

17 Juli 2013 | Canada, Lake Louise

Hoi allemaal, hier een extra verslag, omdat internet hier perfect werkt bij het postkantoor. We zijn net terug van een enorme inspanning, kun je wel zeggen. We zijn vanaf de parkeerplaats voor Lake Louise een wandeling gaan maken naar het Lake Agnes Tea House. Dat was een behoorlijke tippel, bergopwaarts en kostte menig zweetdruppeltje. Maar we hebben het gehaald! Toen we beneden terug waren, konden we nog net de bruid zien die bij het Fairmont Chateau trouwde. De meren hier zijn toch wel uitzonderlijk van kleur. Sjon zet er nog wat foto's bij, op de kaart kun je zien, wat we gelopen hebben.

• 17 Juli 2013 - 08:29

Gerrit:

Gisteren even telefonisch contact gehad. Was fijn om om jullie enthousiasme te horen.
    Hier is het nu echt zomer. De tour vandaag een tijdrit. Mollema nog steeds 2, dus hier Mollemania. Bouke in bocht 7.
    Groeten uit Dtc. Gerrit en Rieja

• 17 Juli 2013 - 10:08

Nienke:

Lieve alletwee,
    Jullie gisteren ook even gesproken, heerlijk om jullie stemmen te horen!
    De keuken is sinds gisteren zo goed als klaar en Leo en ik zijn gistermiddag/avond in de weer geweest om hem schoon te maken en in te richten. De keuken is heel mooi geworden.
    Ook dat is een heidens karwei en daarmee zijn we nog wel even bezig.
    Het één en ander zal nog wel een keer een andere plaats krijgen, omdat dat gemakkelijker is.
    Vandaag worden hopelijk de nieuwe gordijnen in de keuken opgehangen, zodat het weer meer aangekleed is. De nieuwe gordijnen hangen al in de kamer, ze zijn rood/rood en oranje en het ziet er geweldig uit. Ook de nieuwe valletjes zijn mooi.
    Ik ben nu aan het werk, maar het is heel rustig, echt al een "vakantiegevoel".
    Er is maar 1 arts en een arts in opleiding, heerlijk!!!
    Maar ik ga nu stoppen en de arts assisteren.
    Lieve groet en dikke kussen, Nienke.

• 18 Juli 2013 - 16:05

Francien:

Zagen we gisteren ijskoude foto's nu gelukkig weer blote armen. Wat een mooie kalender plaatjes hebben jullie weer er bij gepost. Een kleine camper heeft veel meer voordelen dan een grote en ik lees dat jullie dat ook vinden. Blijf alert voor de beren, maar dat hoeft niet altijd achter schrikdraad te zijn. Geniet-ze.